2012. július 4., szerda

Parlagi ligetszépe virágzás

Húsz év után most vettük észre otthon, hogy az este nyíló parlagi ligetszépe virágjai, egyenként kb. fél perc alatt nyílnak ki, így összességében az egész növény nagyjából 10 perc alatt kivirágzik. A folyamat olyan gyors, mintha egy természetfilm felgyorsított jelenetét néznénk. Szinte várjuk, hogy a virág azt mondja "putty", mikor kinyílik. Mivel a ligetszépe sokáig virágzik és minden este új virágokat hoz, heteken keresztül gyönyörködhetünk a látványban.
Készítettem róla felvételt: http://youtu.be/tF18rY_vDU8

2 megjegyzés:

  1. de durva! nem is tudtam hogy a primrose ilyet tud :D (és most már tudom hogy néz ki egy primrose, eddig csak a szót ismertem XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, én se tudtam, hogy ez a primrose.:D Mint szín is szokták használni, gondolom erre a sárgára gondolva, de van ebből fehér meg rózsaszín is.

      Törlés